.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه قدس

افزايش مشکوک مراجعات به سفارت انگليس
افزايش مراجعات به سفارت انگليس در تهران و وعده اعطاي رواديد شش ماهه براي يادگيري زبان، برخي افراد را راهي سفارت انگليس در تهران کرده است.

درخواست نماينده مجلس از رييس جمهور
ايلنا- جمشيد انصاري، نماينده اصلاح طلب زنجان و عضو کميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي درباره اظهارات رييس جمهور پيرامون فعاليت هاي ستادي عليه اجراي هدفمند کردن يارانه ها گفت: اگر احمدي نژاد ادعاي وجود چنين ستادي را دارد، بايد سندش را ارايه و همچنين افراد فعال در آن را نيز معرفي کند.

اميني: مشايي دچار پريشان گويي است
فارس - پرويز اميني، نويسنده کتاب «جامعه شناسي 22 خرداد» گفت: رحيم مشايي دچار پريشان گويي هايي است که ارزش علمي و عقلي ندارد و سخنان وي، تنها به دليل قرار گرفتن در کنار احمدي نژاد موجب ايجاد حساسيت شده است که البته رفتار و گفتار او به جايگاه رئيس جمهور آسيب زده است.

تهديد به مرگ فرمانده ايراني الاصل پليس انگليس
ايرنا - فرمانده ايراني الاصل سابق پليس انگليس که به اتهام واهي سواستفاده از قدرت در زندان به سر مي برد، قصد دارد از رفتار «نژادپرستانه» مسؤولان زندان شکايت کند. وکلاي علي ديزايي، فرمانده ايراني الاصل و سابق پليس غرب لندن مي گويند: همبندان ديزايي در زندان او و خانواده اش را به مرگ تهديد کرده اند و مسؤولان زندان هم هيچ اقدامي براي جلوگيري از تهديد ها نمي کنند.

ايده پرداز شبکه ماهواره اي اصلاح طلبان کيست؟
آخرين نيوز- راه اندازي شبکه ماهواره اي اصلاح طلبان مقدمات خود را پشت سرمي گذارد. تا کنون اسامي گردانندگان و مديران اين شبکه اعلام نشده اما از ابوالفضل فاتح، به عنوان ايده پرداز اصلي اين شبکه نام برده مي شود.

مصاحبه استوديوي لندن با اوين!
مشرق نيوز - روزنامه گاردين و بي بي سي فارسي مدعي مصاحبه اختصاصي با سکينه محمدي شدند.
اين در حالي است که وي در اوين زنداني است.سکينه محمدي زني است که به اعدام محکوم شده و درپي ارتباطات وکيل وي با رسانه هاي خارجي، به سوژه متهم سازي ايران به اقدامات ضد حقوق بشري تبديل شده است. بر اساس مستندات پرونده، اين متهم پس از ارتکاب به زناي محصنه، شوهر خود را نيز کشته است.

سلمان رشدي هم دست به کار شد!
آخرين نيوز- نويسنده مرتد کتاب کفرآميز «آيات شيطاني» از ميانجيگري براي جلوگيري از اجراي حکم سنگسار سکينه محمدي حمايت کرد. سلمان رشدي در نمايشگاه ادبي بينالمللي پاراتي در برزيل گفت: هر کشوري بتواند براي اين زن بيچاره کاري بکند، قابل تقدير است!

نشست مهم «اوباما» براي پذيرش برنامه هسته اي ايران
رجا - فلينت و هيلاري مان لورت، تحليلگران آمريکايي که تحولات در روابط ايران وآمريکا را رصد مي کنند، در نوشته اي در هافينگتون پست، جزئيات جديدي را از جلسه پستويي «اوباما» با خبرنگاران در کاخ سفيد منتشر کردند. اين دو با استناد به نقل قول هاي منابع حاضر در آن نشست خبر داده اند که " اوباما " شايد آماده پذيرش برنامه هسته اي صلح آميز ايران با نظارت بين المللي باشد.

نام «شهيد» برسنگ قبر کشته هاي اغتشاشات!
رجا - تعدادي از خانواده هاي کشته شدگان حوادث پس از انتخابات، سنگ قبر اين افراد را تعويض و بر روي آن عنوان شهيد را حک کرده اند. اين در حالي است که تعويض سنگ قبر با درج نام شهيد، تنها با مجوز کتبي بنياد شهيد و ايثارگران و تأييد مسوولان بهشت زهرا (س) انجام شدني است.

نظرسنجي؛ بيشتر اعراب، موافق ايران اتمي هستند
پرس تي وي- نتايج نظرسنجي دانشگاه مريلند و مؤسسه زاگبي که به پيشنهاد مؤسسه بروکينگز آمريکا انجام شده است، نشان مي دهد، بيشتر اعراب ايران اتمي را براي خاورميانه بهتر مي دانند. در سال 2009 فقط 29 درصد از اعراب، ايراني مجهز به سلاح اتمي را براي خاورميانه مثبت مي دانستند، اما در نظرسنجي سال 2010 ، اين رقم به بيش از 57 درصد رسيده است.

کلهر، سه تار، رسانه و راهپيمايي 25 خرداد
مهر- مهدي کلهر در گفتگويي و در پاسخ به اين پرسش که آيا خودتان ساز هم مي زنيد، گفت: نه نمي زنم. قديم يک دوره کوتاهي سه تار و تار مي زدم اما چون براي قلبم ضرر دارد، سالهاست که ساز را کنار گذاشته ام. کمي هم پيانو کار کرده ام.
مشاور رسانه اي احمدي نژاد در بخش ديگري از اين مصاحبه مي گويد: يکي از اشکالات بزرگ ما اين است که در رأس رسانه هاي ما «آدم هاي رسانه اي» قرار ندارند. وي همچنين گفته است: اينکه صدا و سيما شنبه بعد از انتخابات سکوت کرد و از راهپيمايي 25 خرداد هيچ تصويري پخش نکرد يک اشتباه بزرگ بود. حتي اگر آن راهپيمايي غير قانوني بود 2 نمره از آن مردم کم مي کرديم، مي شدند 18 ، اما به ياد داشته باشيم انقلاب اسلامي هدفش اين بود که مردم را بي تفاوت بار نياورد.

استقبال وهابي ها از اظهارات «مشايي»
فارس- سخنگوي جامعه روحانيت با اشاره به استقبال وهابي ها از اظهارات رحيم مشايي در تلويزيون عربستان گفت: مفتي وهابي در اظهارات سخيفانه اي اشاره کرده بود که 30 سال پس از انقلاب اسلامي يکي از مسؤولان ايراني چهره واقعي اين انقلاب را که همان ملي گرايي است، براي مسلمين جهان نمايان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.